Tak určitě, pan SM má - vidím - alespoň jednoho, kdo ho chápe.
Já ale nějak pořád nechápu. Jak lze na zúžení portfolia a zaměření se na více výdělečné modely zajistit zdroje pro další rozvoj?!
Pan SM je zcela zjevně inspirován Mini. Může ale Fiat zopakovat podobný úspěch?
Mini se v době, kdy se připravovalo na expanzi modelů, mohlo opřít o statisícové série vozu BMW a o společně provedený vývoj platforem s předním pohonem. Připomínám, že v době, kdy BMW převzalo Mini, už mělo jasnou představu, v čem budou synergie.
Má 500 možnost využít sdílení nákladů na vývoj platforem pro více modelů nebo značek? Lancia Y? Malá Alfa? Malé Maserati? Malinkaté Iveco? Pidi Astra?
Nějak mi tu chybí pozitivní odpovědi na takovouto základní otázku.
Také mi chybí pozitivní odpověď na otázku, kdo bude kupovat ony dražší pětistovky... Evropané?! No jistě, ti z jihu kontinentu. Ti se už nemohou dočkat, až Fiat zrealizuje představu pana SM o tom, že městské miniauto Fiat bude mít vysokou základní cenu a desítky položek příplatků a la Mini....
Suma sumárum, pořád se nemohu zbavit pocitu, že ona Strategie, předestřená akcionářům FCA o minulém pátku, není o nic méně pohádka, než všechny předchozí plány. Jo, osekat náklady umí i cvičená opice (omlouvám se všem inteligentním šimpánům). Ale udělat takové změny v velké firmě, aby opravdu generovala POTŘEBNÉ zdroje nikoliv na dividendy, ale na technický a technologický vývoj, jenž zajistí konkurenceschopnost a přežití této automobilky na dalších 30 let....
Příspěvek pana Nonsense považuji za opravdový příklad nonsens uvažování.