No to by mě právě zajímalo, jak to určuje poptávka zákazníků. Nějak jsem si před oznámením X6 nevšiml, že by desetitisíce lidí demonstrovaly za vznik "sportovního" SUV. Podle mě vznik nového modelu spíš vychází z nějakých předpokladů než z konkrétního poptávky zákazníků. A až prodeje první generace ukážou, jak přesné předpoklady byly. A u druhé generace už je možné konkrétní požadavky zákazníků nějakým způsobem zohlednit. A asi i proto byly většinou vozy první generace naprosto tragické - vybavím si 1er, 2er, X1, X3 a možná i X6. A opravdu si myslím, že každá věc si najde svého kupce, takže i kdyby BMW přišlo s naprostou šíleností, spousta lidí si to koupí už jen kvůli tomu, že to je šílené. Ale jestli má smysl kvůli tomu nabízenou paletu modelů donekonečna rozšiřovat? Z pohledu ekonomického (tedy nejzásadnějšího) asi ano. Ale pro mě prostě postrádá smysl mít tolik variant, které se od sebe až zas tak moc neliší. Jestli se toho chytne Škoda, tak budeme mít za chvíli 4 SUV a 7 liftbacků. A taky věřím, že by se prodávaly všechny, ale smysl v tom nevidím. To raději méně modelů, které budou logicky odstupňované, a tak dobře vyladěnou výrobu, aby si případný zájemce prostě koupil ten větší model a nepotřeboval o pár centimetrů kratší variantu, která bude o 150 tis. levnější.