K čemu by čtyřkolka potřebovala samosvor, když je v průjezdu zatáček 4x4 lepší, přece jen další náprava tě vytáhne daleko lépe ze zatačky než předokolka. VAQ ti reaguje jen v zatáčkách a zadek ti pěkně u předokolky poskakuje, když tomu dáváš (pro někoho je tato nejistota vzrušením a je pro něho předokolka zábavnější), u čtyřkolky se ti to nestane a průjezd zatáčkami je jistější a efektivnější, zadek jakoby trochu ujížděl do boku a pomáhá to lepšímu zatáčení. Nepočítám rozjezdy, kdy ti navíc zabírá zadní náprava. U předokolky je třeba držet pořádně volant, aby auto "netancovalo", a tolik koní na jednu nápravu je opravdový nápor a nedokáže je dobře přenést. Ale každému se líbí něco jiného :-)
Jsou sice i auta, u kterých si lze připlatit ke čtyřkolce samosvor. např. Ford Focus RS, na přední nápravu, ale to je přece jenom jiný systém pohonu než u Volkswagenu. Samosvor, který by přibržďoval obě vnitřní kola v zatáčkách u čtyřkolky by mohl být zajímavý nebo opačný systém, který by přidával vnějším kolům :-)