na-rovinu
rekneme si narovinu, ze tyhle prohlaseni a reci na schromazdenich maji hodnotu nula, staci vzpomenou na to jak sef divize BMW M prohlasoval ze zadny model M nikdy nebude ani hybridni ani elektifikovany (coz by znamenalo ze by divize M v podstate musela skoncit tak do 10 let) a o necelej rok pozdeji jiz prohlasoval ze se jiz pripravuji na testy hybridni M3 >:D asi pochopil ze kdys to udelaj jako s i8 a jen tam daj vetsi spalovak, tak to bude asi slusna raketa co si konkurenci namaze ke vsem dennim chodum :-! predstava ze v M3/M4 bude stejne hybridni ustroji jak n i8 a jen spalovak bude treba nejake R6, je docela zajimava :-) ono ani i8M nezni vubec spatne, kdy by ten 3 valec nahradili nejakym 4 nebo 6 valcem, tak z toho maj nakonec slusnej supersport co si namaze kdejaky Ferrarko, Lambo, McLaren a podobne kousky
Farrari proste zacne s hybridy kdy to ozkouseli v LaFarrari, a pak postupne to rozsiri na elektro v dobe kdy to bude mit smysl, s jejich prodeji a za zady s koncernem Fiatu nemusej spechat, flotilovej prumer koncernu pro ne bude jeste dlouho v pohode s tou desitkou tisic kousku Ferrarek rocne