Duster je majstrštyk
Duster mám zapsaný a zapečetěný jako největší evropský automobilový majstštyk posledních let. Co na tom, že se mi vlastně vzhledově vůbec nelíbí. Vozejk se žrádlem pro lesní zvěř utáhne, nějaké to dřevo na otop utáhne také, je úplně jedno, jestli do kufru naložíš ušmudlanou motorovou pilu nebo nějakej ten vercajk a prkna, když jedeš cestou necestou opravit třeba krmelec. Když ho někde odřeš o pařez, nakopneš plasty zpátky nebo je přidrátuješ… prostě to není žádnej cimprlich, do kterýho se budeš přezouvat z gumáků do naleštěných krokodýlů. Protože za ty prachy není důvod z toho auta dělat voňavou leštěnku. Je to dříč na pole a do lesa, kterej nabídne (za ty prachy) i luxusní svezení na asfaltkách všech kategorií, na dálnici se nerozhoupe a nerozvlní a nevystřelí tě na první vyjetý koleji.
Karotka je úlitba trhu, zvýšenej osobák s moderním designem, kterej možná zvládne polňačku, ale bedny s jabkama a pytle se senem pro zvěrstvo a nebo konve s mlíkem nebo křoviňák se v Karotce zkrátka vozit nebudou. V Karotce se bude jezdit na dovolenou k moři, děcka z něj budou moct koukat na vlnobití, páč jim nebudou zavazet svodidla… Karotka je zkrátka moderní, přetechnizovaná, útlocitná designovka na asfaltku a tím pádem vlastně docela průměrné auto, kterých dnes jezdí na silnicích čtyři půlky…
Duster je zkrátka majstrštyk… A jsem rád, že to tak z testu i vyznělo.