Ano tohle auto je rozměry spíše Fábie s nataženým rozvorem.
Nějaké ty svoje nedostatky má, nicméně v průběhu výroby Škodovka evidentně sbírala informace a co šlo to po faceliftu napravila. Zejména ty tvrdé sedačky jsou minulostí. Tedy minimálně ty co mám já (polokůže) jsou pohodlné, ale u základní výbavy se možná nic nezměnilo. Dokonce i podvozek není tak prkenný jako u modelu předfaceliftem a to je co říct protože mám 17".
Když se ta 1,0 TSI vytočí tak slyšet je, ale na poměry lowendových aut je to pořád víc než slušný. Hlavně ho není potřeba nijak zvlášť vytáčet jako atmosférické motory takže se do spektra otáček kdy už je motor hlučný často člověk nedostane. Mnohem víc mě zajimala kultivovanost chodu motoru a ta je až nečekaně dobrá i když je vidět že to dalo práci protože třeba volnoběžné otáčky jsou 1000rpm >:D při nižších už by asi vibrace byly cítit.
Na Tipo jsem koukal, ale ve škodovce jsem dostal tak dobrou cenovou nabídku, že byl Fiat ze hry. Předchozí auto byl Fiat, ještě jednoho Fiata vlastním a jsem fanouškem značky Fiat (snad to jasně naznačí jak výhodná ta cena byla) >:D Zvítězil rozum nad srdcem :-)