< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sportovní Golf
A jakou máš představu o ceně takového auta? Když vezmu krátké verze v této kategorii, tak Ford začíná ceníkově na 0,97M, R-ko je za 1M (+30 litrů za 5 dveří), odcházející STi WRX za 1,13M. A45 za 1,3 a RS3 za 1,5. Takže pokud je R v kombíku o 70 litrů dražší než obdobný hatch, tak to není žádný ústřel. A všechna zmíněná auta si taky můžeš nakonfigurovat tak, že tam máš příplatky za statisíce. Což platí i pro Cupru, která R-ku konkuruje napřímo jen v kombíku a začíná po ceníkové slevě na 0,9M.
Osobně nevím, kolik u nás jezdí R-ek, ale pokud se podívám na autoscout, tak je tam v nabídce cca. 2.300 GTi-ček od r.v. 2016 a proti tomu 800 R-ek (a z toho 10% kombíků). Takže pokud je pro R-ko obecně třetinový trh jako pro GTi, tak to rozhodně není špatné.