< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A BYkupci mají opět jasno!
Co je objektivně lepší a horší? že je 0 - 100 o 0,2s rychleji? Na papíře? Že na trati s profíkem za volantem projede některý okruh o sekundu rychleji? To je lepší a horší? Jsou různé úhly pohledu, mi se auto musí líbit a musím se v něm dobře cítit. V tom Hyundai zaostává...asi tak za všema značkama, co jsou na trhu. V Nošovicích jsem absolvoval exkurzi celým závodem, tak jako kdysi ve Stuttgartu a Affalterbachu. Už jen z toho důvodu bych si korejské auto nekoupil.
Nicméně jsem nikde to auto nesoudil a nedělal závěry. A jak jsem psal, je dobře, že je další auto v této třídě. Akorát nejsem dobrá sudička a vzhledem ke konkurenci si myslím, že to bude podobné jako s některými jinak výborně hodnocenými vozy, které ale nikdo nepotká GT86, BRZ, Stinger... ale třeba se pletu. Ale mezi majiteli GTI a ST-RS těžko vidím zákazníky, co by přešli.
Za sebe zvažuji z Fiesty ST přechod k Focusu ST za určitých podmínek...osobně jsem asi neřídil ještě auto s přesnějším řízením a řazením. Snad jen stejně dobrá ale ultimativní Honda Civic Type R.