Dokonalý motor
Asi jsem skeptik, nebo nevím, ale čím více se na nějaký produkt Škodovky diskuzně "plive", tím více je obhajován v testech, nebo se podařilo vyrobit dokonalý motor ?
Možné jsou při zachování chladné hlavy 3 možnosti.
1. 1.0TSI je zázrak, deklasuje silnější motory
2. 1.5TSI je šmejd, co se nepovedl, což může být v kombinaci s možností č.1
3. Je to PR >:D
Test je ale vcelku vyčerpávající, nicméně bych tyto dva Karoqy postavil buď staršímu Tigimu s 1.4 TSI, nebo třeba konkurenčnímu Fordu Kuga s 1.5 EB, což je papírově obdobný motor. Pak by se zjistilo, která z možností výše je pravdivá >:D
Hodně nemile mne 1.5TSI překvapuje, bohužel jsem nejel, ale dost podobnou trasu jsem před dvěma týdny jel právě s Fordem Kuga, se starší 110Kw 1.6EB a ten motor, pominu-li příšernou spotřebu, s autem hýbe nadstandartně dobře, právě začíná být už trochu zajetý (ten druhý motor, co tam je >:D už bude mít 15 tisíc) a auto akceleruje jak v kopci na Ještěd, tak i na dálnici i s plně naloženým autem tak, že za sebou nechá i leckteré ostřílené křižníky s dvoulitrovým turbodízlem, včetně toho mého :D. Syrový motor jsem si díky výrobci vyzkoušel dvakrát a rozdíl syrového motoru a lehce zajetého je velmi znatelný. Díky Ford ČR za tuto zkušenost >:-[]
A dostávám se tím právě k možnému rozuzlení testu, nebude tento problém způsoben syrovým motorem v případě 1.5TSI ? Kolik mají testovaná auta najeto ?
P.s. Jak už Karoq jezdí, ten zadek je ohyzdný, zlatý Kodiaq.