Dělá si z nás pan redaktor legraci ?
Citace: "...Chápete správně, jde vlastně o připojitelný pohon 4x4 bez kardanu a diferenciálu..."
To je pane redaktore omyl, diferencál na zadní nápravě je a velice dobře je patrný na průhledovém obrázku v galerii. Ostatně každý kdo autům aspoň trochu rozumí ví, že nějaký prvek umožňující rozdílné otáčky kol na nápravě být musí. Copak jste se nedíval ani na ty obrázky ?
Citace:"..Zadní náprava je totiž osazena malým elektromotorem o výkonu 20 kW a točivém momentu 70 Nm, který točí až 20 000 min-1..""..točivý moment na kolech (neplést s momentem samotného motoru) má hodnotu 1200 Nm ..."
Hodilo by se upřesnit že v max.otáčkách moment elmotoru poklesne pod 10Nm a hodnota 1200 Nm na zadních kolech vydrží jen do cca 20 km/h, pak už rapidně klesá