Souhlas. Jako LS je spickove auto a ma velky charakter v designu. Na zivo jsem ho uz videl neb ho evidentne ma/zkousi Polreich :), ale PR nic neprodalo a mozna technici zapomeli udelat neco vyjimecneho.
Sakra, kdyz ma auto 32 palcovy HUD a v zadne recenzi se o tom ani nikdo nezmini, pak je neco zle...
Audi vsichn chvali za virtual cocpit, pricemz nikdo nezmini, ze takto krasna a detailni mapa pod volantem je v realu spise distracting, naopak HUD navigacni informace je presne to, co ja ocenim neb mam voice vzdy na mute a nechci stale sledovat, jestli uz nemam nekde odbocit.
Motorova paleta je na uvod slaba... kde je 600h ci V8?
Soucasne ovladani infoteinmentu pres touchpad mi prijde horsi, nez predchozi "mysitko". Jak pusobilo na zacatku "divne", tak je to prekvapive sofistikovane a umi to jednim pohybem prejet 5 navigacnich ikon a zastavit ma 6 s tim, ze na to nemusim koukat. S touchpadem se perou uz roky, za tu dobu bych cekal zcela novy koncept.
LC ma nataceni zadni napravy, proc to nema LS?
O motorove palete v EU radeji nemluvit, fakt nevim co bude me dalsi auto. Vsechny Lexe jsem mel i proto, ze to byl 6 hrnek... motorizac 300h s Fsport paketem mi proste smysl nedavaji.
PS: s tou navigaci to jako obvykle neni tak horke, viz. muj prispevek nize.