Ostříknutí světel mě taky štve, ale naštěstí to proběhne jen jednou během jedné jízdy, pak už to stříká jen na sklo. V autě se to nějakým tlačítkem nebo nastavením vypnout nedá.
S mou Hondou Bárou už jsem se překulil přes 3 roky, skončila záruka... Najeto 53 000, bez závad, což potvrdili i na 3. garančce. Kéž to tak trvá co nejdýl... Pocitově to pořád jezdí stejně jako když jsem auto koupil.
Jak se tak pořád zpochybňuje koncept SUV, tak o tom přemýšlím. Mohu srovnávat s velkým MPV, mým 7-místným Fiatem Ulysse, a taky se říká, že praktičtější a úspornější než SUV je kombík. Honda CR-V je ve své 4. generaci SUV, které se hodně snížilo - světlá výška 165 mm. V kategorii srovnatelně velkých SUV má taky největší kufr, velký jako kufr kombíků. Jako jeden z jejích největších kladů vidím dobrou světlou výšku pod předním i zadním převisem - člověk se nebojí najet k obrubníkům, sjet z cesty, překonat rigol. Kdo tohle občas musí absolvovat, tak tam je SUV na místě. Taky neznám cenově srovnatelný kombík, kde by si v relativním pohodlí sedli dozadu vedle sebe 3 lidi - už jen ten proklatý tunel ve většině kombíků (některých i SUV) to hodně znepříjemňuje. SUV do města - to je opravdu nesmysl. Ale na cestování s mírným terénem nebo jízdy mimo asfaltky k chatě, chalupě - tam se to hodí. Mnohá MPV jsou docela nízká, ta tohle nesplní, i když uvnitř jsou praktičtější. Ale souhlasím, že na dálnicích a v zatáčkách je kombík králem.