Ale zase za ceníkové ceny nikdo nenakupuje. Na Passata se dává sleva kolem 200 tis. Nové skladovky Highline 2.0 TDI DSG jsou kolem 600 tis. bez DPH s trochu horší výbavou, ale zase mají R-line packet. Já si myslím, že reálná cena mého kousku mohla být kolem těch 650 tis. bez DPH. Takže ta ztráta hodnoty bude tak 60 tis. za rok, což není ani 10 % ceny. A to jsem koupil fakt "levně", protože vůz je z 12/2014 tzn. je psychologicky o rok starší. Vozy vyrobené na začátku 2015 už byly podstatně dražší, takže ta průměrná roční ztráta hodnoty u těchto vozů bude ještě podstatně nižší. No zkrátka čekal jsem, že ta auta (tím spíš takhle drahá) ztrácí během prvních let provozu hodnotu rychleji, ale očividně je to jen marketing. Resp. způsob, jak zákazníkovi vnutit ojetinu za cenu nového auta a ještě ho přimět si myslet, jak dobře nakoupil :-)