Infotaiment bude vyžadovat ještě nějakou dobu, abych si zvykl, nejvíc mi asi vadí, když mám navigaci a do toho telefonát, s položením hovoru občas bojuju, občas spolehnu na protistranu, že zavěsí. Na provoz je několik možností, ale žádná není úplně správná - nejčastěji se vzdám zobrazení pokynů na Maxidotu, za jízdy sleduju spotřebu a většinou mám pak při volání zobrazenou položku na zavěšení hovoru, méně často kliknu z navigace na Home a pak je zavěšení hovoru vpravo na místě rychlých kontaktů, zpět do navigace se pak dostanu klinutím na plochu mapy.
Pak jsem chvilku zkoušel zesílení hlasu, ale i na malé zesílení jsem slyšel sám sebe, což bylo divné, tak jsem to zase vypnul.
Jinak jsem s infotainmentem celkem spokojený, posílám si cíle přes internet z mobilu, koukám do statistik jízd na mobilu, kontroluju, jestli auto parkuje na stejném místě.
Po seřízení jsem si zvykl na sedačky a v provedení s alcantarou mi přijdou vyhovující.
Tento týden jsem byl služebně v Německu, tak jsem zkusil vyšší rychlost - podle tachometru 200km/h. Musím říct, že motor je i při vyšších rychlostech velmi tichý, hlisitější je svistot kolem dvěří a zrcátek, až jsem si chvilkami myslel, že někudy dovnitř fičí... Akcelerace sice není nijak oslnivá, ale nějak to jede, když jsem dal nohu z plynu, měl jsem spotřebu 9 l/100km. Se 140 kW bych si opravdu s akcelerací asi o mnoho nepomohl, spotřeba by ale byla vyšší.
Trochu mne v poslední době zlobí, že nějak škrčí područka u řidiče, když se o ni opřu rukou, je klid, ale rozčiluje mne to a nejsem sám, na nějakém fóru jsem četl, že to zlobí více majitelům.