Ale podivej se na cenu! Logan zacina na 169 litrech. To je zaklad. Urcite nedam za Ladu 340(bez metalizy)! To klidne ozelim hloubkove stavitelnej volant. Tempomat nepotrebuju. Na co? Na dalnici se furt stoji a nez preradim na 5 na normalni silnici, uz musim brzdit v nejake dedine. Navigaci nepotrebuju a uz vubec tu, bez ceskych map. Jinak cas to vsechno proveri. Ano, maji kolem 100PS, ale uvedomme si, ze to jede jen 175, coz je na 100PS trochu malo. Je tim vlastne dan i hluk a jizdni komfort - kdyz pojedu predpisovych 130 po one dalnici, hluk bude dost velkej. Ale Rusaci takovy detaily, jako hluk, neresi. Proste mne se 340 litru za, v podstate neznamy, auto zda moc. Radi bych mensi vybavu za min penez - beru to jen jako auto do prace a na nakupy, urcite NE jako hlavni auto - a tam skutecne staci ten Logan. Ostatne nikde jsem to jezdit nevidel, ani Kaliny, a to se pohybuju po Nemecku, Rakousku, Francii.. Uspech muzou mit jen u naprostych fandu a pripadne - za rozumnou cenu - u lidi, co by to pouzivali do hokny. Muj soused je tezkej rusofil, ale svoji Oktavku TDI by za Ladu nevymenil. A v tom asi bude ten pruser. V tom a v cene. A mozna i v tom, ze ojetina pak bude skoro neprodejna, za rozumnou cenu.