Se starymi BMW zkusenosti mas, to ti verim, no kolem novych jsi se ani neprosel. 328i F30 je zabavna az az, motor ma dravy zvuk, toci 7 tisic a tahne az do omezovace, a M paket podvozek je i bez adaptivnich tlumicu pevny jako skala, takze se jako ridic muzes o auto dobre "oprit". Sestivalce, i kdyz jsou prplnovane, pak svym charakterem pripominaji atmosfericke motory asi nejvic ze soucasnych turbomotoru, ostatne trochu nizsi spicka kroutaku je tam prave proto, aby mel motor opravdu atmo charakteristiku a ne jen na papire. Otazkou tedy je, co je podle tebe zabava s autem, cim definujes u auta tu zabavnost. Ta 328i jde bokem snadneji a da se lepe kontrolovat, nez E46 330i, a to ani nema tak autobusoidni rizeni (byt je volant mrtvy kolem stredu, minimalne pred FL, po nem nevim...). Stajne tak s ni muzes jet pres pul Evropy a ani na 20" kolech nevystoupis vytrepanej, to ta E46 dava tak na 17"... Jak pises, ze neni duvod si priplatit za BMW proti Fordu, nebo tu vytahujes Octu RS, sorry, to jsi uplne mimo.
Faktem je, ze zatimco v ere E46 bylo jakekoliv trojkove BMW poukazem na jizdni zazitky, tak dnes v tom mnozstvi verzi musis vice hrabat, nez najdes - nebo si sestavis - svuj diamant.
P.S. Jedna z nejlepsi jizd posledni doby pro me byla cesta Ova-Praha vrchem pres Nachod, Zamber, Vamberk za volantem 116i R4 turbo. Tak zabavne auto abys mezi starymi auty fakt pohledal ;-)