Vím jistě, že motor 1.2/16V s Euro 3 hydroštěly neměl, což by při zabudování LPG znamenalo problém a kontrola vůle ventilů by se musela provádět co 30 000km a případně seřizovat pomocí šroubů s matkami, ale pouze do doby, kdy už seřízení nebude možné. Tipl bych si, že to nemá ani s Euro 5/6, ale řeší to, jak píšete tvrzenými sedly, ale předpokládám, že se to týká pouze sacích ventilů. Ony ty výfukové většinou více vydrží i tak, ale vůle u nich také nastávají, i když výrazně později než u sacích ventilů. Třeba Hyundai při LPG měnil blátové sedla za menší bláto, ale bez přímazu ventilů šel motor do kopru poměrně brzo i tak na to, že měl mít již tvrzená sedla. Navíc vůle se zde vymezovala pomocí podložek, jako u všech korejských a japonských vozů. Mám dojem, že už Hyundai ani LPG nenabízí. Co se pružnosti motoru 1.2 / 16V u Dacie týče, ono se stačí podívat i do tabulek na zrychlení 0-100km, kde má Dacia Sandero 14,6 sec. a u Clio II pod Euro 3 míval 12,8s. Samozřejmě Clio II bylo menší a také lehčí než Sandero. Proto je ten motor citelně línější. Ta 0.9TCe je výrazně živější (zrychlení dosti slušných 11,1sec.), sice je to 3 válec, ale aspoň je bez přímovstřiku, což je u LPG dosti důležité (cena přestavby, spolehlivost, životnost).