LMP1 specialy na LeMans maji spotrebu 30-35 litru paliva na 100km a za celej zavod to dela nejakych 1600 litru paliva, jen techto 1600 litru vysokooktanoveho paliva znamena ze nejaka elektrarna musela vyrobit cca 3.2MW elektriny aby to palivo vubec mohlo vzniknout ;-)
nektere servery odhaduji podle jinych sportovnich BEV ze spotreba takoveho zavodniho specialu ktery samozrejme hraje i na vahu, by s dojezdem 175km na nabiti mohl mit 100-120kWh baterii, vitezove LeMans vetsinou najedou mezi 5100 az 5170 kilometry (jedno kolo ma 13.6km) a tankuji 25-30x za zavod, coz odpovida i cca 30 zastavkam ktere by musel uskutecnit tento Panoz pri dojezdu 175km na nabiti, a to by delalo tedy pri 120kWh baterii 3.6MW elektriny, rozdil tedy minimalni oproti hybridum LMP1 ;-)
zajimave na tom je, ze dojezd maj ty auta velice podobnej, uvadi se ze v zavodnim rezimu LMP1 zvladaji 200 az 160km
mimochodem jen osletlovaci technika zavodu v LeMans na nocni cast zavodu ma prikon prez 15MW >:D