< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: Arteon naživo
Nároky na prostor vzadu, zejména na zadních sedačkách, jsou pro výběr vozu poměrně zásadní věc.
V tomto ohledu je střední prémie zhruba na úrovni nižšího středního mainstreamu, takže pak si mohu klidně vybírat mezi střední prémii s R4 a třeba vrcholnými verzemi Golfu..., no a tam bude mít střední prémie ohledně poměru cena/výkony-rychlost/výbava ještě větší problémy, než s větším Passatem a spol.
Giulia je pěkný menší sedan, zvlášť ve verzi QV a červené Alfa (pro běžné verze je hodně zajímavá chameleonsky opaleskující šedá Lipari!), ale bude to stačit na uspokojující prodeje? Málokdo z těch, komu se líbí (a není jich určitě málo) si ji ve finále koupí. Vrchol je velmi atraktivní i motorově, začíná ale nad 2 mil. korun a zbytek jezdí jen na R4.
A Ondra už jel R4 benzín a žádné výraznější "cuore sportivo" pocity se u něj nedostavovaly. A zrovna jemu v tomto ohledu věřím poměrně dost.
Střední prémie (a výš) musí být slušně našláplá výbavou, aby mi začala dávat smysl, jenže pak se dostanu na cenu, při které mi nedává smysl mít v tom jen R4 a naopak. Je to takový začarovaný kruh. Prostě pokud nemám na to, vybrat si motor a výbavu podle svých představ, jdu raději rovnou do "levnějšího obchodu".
Takže u Júlie mi to vychází tak, že buď dát majlant za QV, nebo jít jinam, žádnou alternativu k M340i apod, totiž nenabízí.
Jinak zrovna 4er GC považuji aktuálně za designově nejméně povedené BMW střední třídy...