HORŠÍ ČLÁNEK NEŽ PR!
Vážně je nutný se tak moc opírat do Ducata/Boxeru/Jumperu? ;-\ To musí být vážně všechno od koncernu VW lepší než co jiného?
Úplně jste zapomněli na to, že máte v ruce užitkáč! I Ducato jede nenaložené naprosto normálně a žádný kostitřas to není. Jediným opravdovým kostitřasem bývaly Dailyny, díky bohu si to borci v Itálii uvědomili a i nejnovější Dailyna / pro Vás tedy žebřiňák / jede prázdná naprosto v klídku.
V novém Crafteru jsme měli tu možnost jet. Ano, je pravdou, že je prázdný velmi pohodlný, jede dobře a má příznivou spotřebu. Tím to ale hasne!
1) JE NEUVĚŘITELNĚ PŘEDRAŽENÝ
2) NALOŽENÝ TUNOVÝM NÁKLADEM TAHÁ ZADEK PO ZEMI A PLAVE NA SILNICI JAKO PRASE!
3) VÝKON MOTORU NA TO SOTVA STAČÍ A SPOTŘEBA LETÍ NAHORU!,
4) MĚL NAJETO SOTVA 10000 KM A UŽ VRZALA KASTLE! ONO ŠETŘIT PÁR KILO NA KASTLI SE ZROVNA U DODÁVEK FAKT NEVYPLATÍ
5) PRÁVĚ DÍKY TOMU DEBI*NĚ DLOUHÉMU ROZVORU JE DO MĚSTA VÝRAZNĚ POUŽITELNĚJŠÍ DUCATO NEBO TRANĎÁK
6) POCHYBUJU, ŽE TEN KDO MÁ SOUČASNÉHO CRAFTERA SE STUPIDNÍM 2LITŘÍKEM, ŽE BY SI ZNOVA TOHLE "DĚLO" KOUPIL, JE TO JEN POKLADNIČKA NA HODNĚ DRAHEJ SERVIS.
Na tomhle testu je přesně vidět, že kdo vás platí! Vybrali jste jen výhody auta, které ale pro dopravce jsou úplně k ničemu! Testovat nenaloženou resp. takřka nenaloženou dodávku??? Co to je 600 kg??? K čemu! ooo já zapomněl, on i žebřiňák typu IVECO by totiž tuhle plechovku od VW strčil do kapsy, kdybyste opravdu testovali dodávku tak, jak to dopravce zajímá, tj. naloženou, na českých silnicích, ev. s přívěsem! Když už jedete do zahraničí a když už dodávkou, zkuste se nejdřív podívat, co za dodávky do zahraničí jezdí! Jsou to šáska se spačkou a plachtou. VANů je minimum. Ty nejvíc lítají po česku. Naložená 3.0 navíc s HiMaticem jede Daily mnohem lépe a s lepší spotřebou a hlavně když ten žebřiňák naložím i přes papírovou nosnost, netahá zadek po zemi jako sprinter a crafter >:-[]
...a protože je VW tak moc dokonalé, objednal si dopravce pro DPD / GEIS před 2ma týdny 30 Ducat s motory od IVECA >:D >:D >:D