je to i tim ze Cina skoupila spoustu mensich ale i vetsich automobilek s jejich know-how, a ted to bude jen o tom kde se to bude vyrabet, jsem si jistej ze pokud vyroba nekterych modelu bude treba v Evrope jak planuji, tak ty auta budou kvalitativne srovantelna s Evropskyma autama, ostatne vyvoj nemaj nastarosti vetsinou v cine, ale prave v mistech jako je Evropa nebo USA
jsem si 100% jistej ze stavajici Evropske automobilky nebudou mit problem s Teslou ktera jim udelala par vrasek ohldne elektroaut, ale je porad relativne draha znacka s relativne uzkym zakaznickym podilem, ale prave s Cinskyma automobilkama, ktere prinesou do Evropy nizsi ceny vseobecne i u mensich a levnejsich aut, protoze kdys si VW rekne ze si postavi baterkarnu na budouci BEV, tak Cinan si rekne ze si postavi 20 baterkaren a postavi je 5x rychlejc nez to VW, a to pro ne bude sakra problem, stare automobilky s evropskym vedenim neumej pruzne a rychle reagovat na rychle se menici trh, jedou si svuj dcesitky let zajetej system kterej jim ale pomalu zacina kolabovat s naporem novych hracu
ostatne prikladem je treba Volvo, a verim ze podobne se pozvedne i MG