Ono ta spotreba celkove ani u toho testovaneho naftaka neni nejnizsi a nesvadel bych to na chybejici AD BLUE. Kdyz vezmu, ze spotrebu meli 5,5 - 6l tak na hatchback s 1,6 nic moc. Mam spotrebu jen o chlup vyssi v rozmezi 6,0-6,3 a to mam C5 s 2,0HDI, 120kw, kombik a automat. Je pravda, ze jezdim dlouhe trasy, ale taky nemam AD BLUE, C5 vazi mnohem vice, je to kombik, automat, vyssi obsah a priblizne o 50% vyssi vykon a tyto hodnoty mi prijdou prumerne i pro superb, octavia atd s automaty. Takze 1,6 CRDI s manualem by mela mit bud mnohem nizsi spotrebu, rekneme do 5litru a nebo si pak I30 zaslouzi poradny 2,0 CRDI kde potom spotreba okolo 5,5 - 6l bude v manualu adekvatni. Jen podotykam, ze mnou uvedene spotreby jsou dle dotankovani, protoze palubak mi jinak keca o 0,6l. Jinak musim rict, ze minula generace se mi libila asi o neco vice, hlavne po faceliftu tusim 2013 se mi to auto vylozene libilo a hodne jsem zvazoval, zdali koupit ojetou C5 a nebo predvadecku I30 kombi v benzinu. Hyundai podle me chybi oficialni prestavba benzinove 1,6 na LPG nebo CNG. Spise bych se priklanel k LPG, potom by tam naftak temer ztracel smysl....skoda tech dnesnich primovstrikovych benzinu :-( zlata predchozi generace s 1,6 88kw :-)