Ahoj,
je to fakt tezke rozhodovani, protoze ta auta maji dost odlisny charakter. Osobne mi vadilo protaceni kol pri startu a hlavne to neprijemne bouchani, kdyz na to clovek slapnul (treba i v padesati) na spatne silnici. Neslo ani tak o to, ze by ta predokolka byla pomala, to vubec ne, ale osobne preferuji plynulejsi prenos vykonu a mene nejistoty. Jezdim hodne v nizsich rychlostech a jde mi prave o jistotu, ze kdyz na to slapnu, tak auto proste pojede, za jakychkoliv podminek.
Rozhodne ale 4x4 verze prisla o cast charakteru! Proste jede rychle, spolehlive, ale clovek tolik tu rychlost nevnima, auto posloucha a dela co chces, bez divadel a komedii. Subjektivne i objektivne bude 4x4 v pruznem zrychleni pomalejsi nez predokolka, tedy za idealnich podminek. Na mokru nebo spatnem povrchu asi ne. U predokolky jsem mel vzdycky pocit, ze je toho vykonu az az, u ctyrkolky mam spis dojem, ze by to chtelo jeste pridat. Coz se da snadno upravit a pak i ta 4x4 poleti, asi pujdu casem do nejake mensi upravy :-)
Doporucuju vyzkouset predokolku pri poradne jizde a uvidis, jestli ti to sedi nebo ne, kazdymu proste vyhovuje neco jinyho. Mimochodem s 4x4 cuprou jsem dal nedavno na svetlech M3 (E90, tedy ne tu novou), chtel mne predjet z vedlejsiho pruhu pred zuzenim na kratsi vzdalenost a proste to nestihnul ... ta potupa, ze nalozenej kombik predjede namachrovanou M3 byla obrovska. Psychicky to neunesl, takze pak zacal predjizdet jako silenec pres plny cary a ja si jel dal pohodu predpisovou padesatkou, v tomhle je proste Cupra dokonaly sleeper :-)