No vidíš, když se srovnáš a začneš se chovat slušně, tak je to na pohodu. Říkal jsem si, že je divné, že někdo, kdo umí psát by byl zároveň totálně vymaštěné ho..do.
Zrovna motory 1,4 s kombinací turbo+kompresor bych z pultů VAG moc netahal - konstrukce zajímavá, parametry zajímavé, ale životnost není zrovna na výši.
Takže proto je 1,4 T-GDi pouze s turbem a poněkud uškrcená, hnát se za výkonem není umění, větší umění je motor naladit uživatelsky vstřícně s patřičnou životností. Dá se to samozřejmě brát i tak, že si Korejci počkali až to ostatní vyzkouší a pak sáhli po tom řešení, které má nejmíň rizik. Tak to ale ve světě občas chodí.
Čtení iDNESu je dobrá zábava, jen doufám, že je nebereš moc vážně ;-) .
Pro HYUNDAI už dávno nepracuju, ale vytvořené kontakty samozřejmě udržuji, při nákupech se to hodí. Z recenzí je nových HYUNDAIů 5, zbytek jsou ojetiny, pokud se bavíme o tom, co slouží přímo mně. Firemních aut samozřejmě nakupuji více a vždy nové.
Další zábava tedy nebude, ubohou konverzaci v rovině urážek nemám rád, ale někdy je bohužel nutné jejím prostřednictvím "srovnat" prostředí.