Jak to myslíš, že v Revolution stojí stejně? 121 kW je o 25 tisíc dražší než 88 kW.
Holá šestka je za 580 (zaokrouhluji) a má 107 kW, ale výbava je nesrovnatelná. Druhý stupeň, který je pořád nesrovnatelný, ale řekněme, že už přijatelný (i když pořád máš halogeny), je už za 670. Chceš LED? 710.
Trojka, Revolution, 88 kW je bez příplatků za 530. S navigací a metalízou jsi na 560. To samé by tě čekalo u šestky. Když chceš ušetřit, můžeš vzít Attraction. O 30 levnější. Pořád budeš mít LED. Přijdeš o parkovací senzory, kameru, lepší audio, HUD a nějaké další věci. Zhruba porovnatelná šestka je tedy cca. +200 tisíc. Nevím, jestli bys koukal po Revolution u trojky, kdybys byl tak skromný, že by ses spokojil s Emotion u šestky.
Tohle přeci není neobvyklé. Jinde je ten překryv mezi třídami mnohem větší.