A proč by mě to jako mělo překvapovat?
;-)Ty jen furt nechápeš to s tou maximálkou 305 nebo 310 km/h = je to úplně ale úplně jedno. Tisíckrát důležitější je jak se auto chová jede atd. při normálních rychlostech a zrychleních a jestli plně táhne jen do 250 km/h nebo 280 km/h = jak se pak dokodrcá na těch 305 nebo 310 který vyzkoušíš tak možná jednou v životě je v zásadě jedno. Už chápeš?
R3 s minimálnim objemem jedou v běžnym provozu všechny podobně = blbě
[odkaz] Jestli ve chvíli maximální zátěže kdy maj větší spotřebu než 2litry Mazdy je nějakej třeba o vteřinu rychlejší = je totálně ale totálně naprosto fuk. Ony sou naprd. i v běžnym provozu = no a tam je prostě lepší 4válec s 2násobnym objemem = proti tomu 0,9 což je aktuálně snad nejmenší co zatim je = zatim
>:-[]A přijde mi hodně smutný že tyhle motorový zrůdičky někdo protlačuje nad celkově desetiletí ma vymakanej pohonnej systém = s relativně normálnim počtem válců a objemem
Kterej na 100% nezkusil ani na objetí bloku = a pracuje s nějakejma absurdníma představama. A představovat si že R4 1.8 + elektrickejch 60 kW a 200 Nm je něco daleko horšího než tři válce 1.0 to je fakt ujetá představa
;-)