< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: litr
To změnim snadno = tvrzení že různý 3 válce 0,9 a 1.0 apod. sou řidičský se vysměju = to je fakt děs běs hrůza že i tyhle hrůzy někdo řadí nad poctivej R4 ne až tak malýho objemu, navíc s bonusem kterej kritizujou vpodstatě jen teoretici co ani nevyzkoušeli :-)
Za auto pro řidiče sem považoval třeba to Clio RS = než sem vyzkoušel = tolik k teorii a praxi
Řidičskou zábavu sem v daný cenový kategorii nenašel = snad ten Megan GT = ten nám spočítali na 600 a drobný. Nebyl špatnej ale taky to nebylo úplně ono = teorie o taxikaření atd. si nech až potom si vyzkoušíš = jedno jestli C-HR, Auris nebo Prius
Nevim kde jak jezdíš ty = já nejvíc po Praze a středočeskym kraji = Kralupy, Panenský Břežany když mám bejt konkrétní. Teď to bude drsný a snad i chápu že nepochopíš = největší rozdíl mezi V6 benzín a 1.8 hybrid na stejný cestě je spotřeba :-)
Kolega majitel 2.2 HDI má stejnej názor, jen ten rozdíl ve spotřebě je menší >:-[]