Čemu z toho 12 let starého testu máme věnovat pozornost? Větě
Zkrátka na ostré řezání klikatých zatáček je lepší jiné auto, ale to už muselo být každému jasné, jen co auto poprvé uviděl na obrázku. Navíc spojení s automatem a hybridním pohonem je vyloženě nesportovní volba?
PR Subaru je z větší části PR, ale hlavně je to založené na tom, že ta váha se přesune shora dolů a ne že nahoře zůstane a dole se přidá. Dodatečná váha, nejlépe v kombinaci s nějakými eko gumami - to není recept na závodní auto.
Srovnáváků jsem moc nenašel, ale třeba dynamické srovnání hybridu s 1.0EB a 1.6TDI:
[odkaz]Volná citace:
Se čtyřmi osobami na palubě působí Toyota Auris Hybrid - ve srovnání s konkurencí v testu - překvapivě bezmocně. Pod zátěží žene CVT motor do vysokých otáček. To jde na nervy, protože běh benzínu nepatří k nejklidnějším.