Hoši, jste s tím už trapní, buď jste děti, pro které začal autosvět před pár lety, nebo si nevidíte na špičku nosu, což je případ magisterského indiána. BMW je značka, která dnes, stejně jako posledních čtyřicet let, dělá ta nejřidičtější auta v jednotlivých třídách. Na tom se nic nezměnilo.
Komické je když se tady mercedesí plácal hrozí nad předokolkami v bmw a zapomíná, že Mercedes, ta značka reprezentující luxusní velké vozy s pohonem zadních kol, začala vyrábět svou parodii na mercedes (předokolku výhradně se čtyřválci) už před dvaceti lety! Jmenuje se třída A. A její derivát, GLA amg, čirý symbol toho současného úpadku, "sporťák" postavený na přizdvihlém předokolkovém HB se šméčkovou čtyřkolkou, tu tento komik obhajoval a snad i sám koupil.
Stejně jako si tento komik myslí, že ford je sportovní značkou, protože vyrábí jedno kupé s osmiválcem. Jak píšu výše, zkuste občas dohlédnout alespoň na špičku svého nosu.
A pokud jde o autora, který se ptá, kde je "Freude am Fahren" a řvoucí emka, pak já se ptám, kde je ten nadšenec, co tu v několika článcích opěvoval vodíkové auto od Hondy, značku samotnou jako vizionáře atd. To byl jiný Fokt? Nebo to bylo správně, a my se máme ptát, tohle že má být budoucnost hondy? Kde je ječící atmosferický V-tec a precizní manuál? :-!