Pokud chceš skutečně motor od Lamborghini, musíš si koupit jeden z dvanáctiválcových modelů. Desetiválec vznikl ve spolupráci s Audi, přesněji quattro GmbH (dnes Audi Sport), kde dělají i závodní motory pro Audi. Ani bloky pak nevyrábělo Lamborghini, ty byly z maďarské motorárny Audi. Gallardo jako takové vzniklo už pod Audi, na trh šlo snad pět let po převzetí. Ostatně místy vypadalo jako co sklady Audi daly. :-)
Takže to není tak, že si koupili hotové auto a pak ho o několik let později okopírovali. Když Lamborghini převzali, tak mu chyběl základní model. Myslím, že to byl Chrysler, kdo bez nástupce ukončil výrobu jeho předchůdce. Pod dalším majitelem zvládli akorát koncept, ale na Gallardo se nepodobá (i když měl mít také V10, ale menší a slabší). Když se podíváš pod sukně Gallarda, uvidíš markantu Audi - hliníkový rám. A když se podíváš pod sukně R8, zjistíš, že má ve skutečnosti jiný. Zjevně se jim nechtělo prostě převzít starší řešení, za ty roky samozřejmě jejich hliníkové karoserie pokročily. Mimochodem, karoserie pro Gallardo se vyráběly a lakovaly v Německu. Bývaly vidět v Neckarsulmu. I když snad některé barvy dělali v Sant'Agatě.