Krásný kousek
Moc se mi líbí barva, je dost neobvyklá, ale pravděpodobně bych ze všech, co se na MK V dávají preferoval tuto, nebo modrou metalízu.
V recenzi dost zmiňuješ, že jsi se dočetl, jak se zhoršilo MK V oproti MK IV. Mám MK IV, najel jsem na něm už přes 100 tisíc km. S tímto MK V jsem jezdil i v totožné motorizace, jen kombi a řeknu ti jednu věc: Vůbec se nemáš čeho obávat ! Ano, MK IV jezdí suprově v porovnání s dobovou konkurencí (nepleťme sem BMW a jiné, mluvím o typických konkurentech, Superb, Passat a že jsem s nimi také dost najel), je na svou váhu a velikost celkem hbité na okrsce, dovolí hodně, dokonce mne jako v málokterém kombiku baví projíždět zatáčky, ale z recenzí jsem stejně jako ty nabyl dojmu, že MK IV je nějaká modla, takový supersport mezi kombíky. Není tomu tak a ten rozdíl, i když ho pocítíš, je malý. Naopak MK V dotahuje komfort a odhlučnění na úroveň prémie a to MK IV je hodně tiché auto ( A to i po 250 tisících km ). Možná nějaké Titanium S verze s jinak nastaveným podvozkem budou větší kádři na okrsce, ale já mam klasický naftový titanium kombik, tak nemohu soudit.
Za mne je to nejlépe jezdící auto z mainstreamu, přesně sedící ke svému účelu - polykač km, komfotní, odhlučněný a na okrsce i přes větší váhu nemá nejmenší problém. Přiblíží se tak akorát Passat s DCC, ale tohle Mondeo to zvládne bez příplatkového podvozku ( Navíc DCC jsem musel dát do režimu komfort, abych se Mondeu přiblížil.
Ono je to srovnání stejné, jako v případě Fokusů, přitom ten nový není o tolik horší, než dvojkový i když se to všude svorně tvrdí, naopak, nový je navíc komfortnější ;)
Ať slouží...