Filozofie Mini
Proč mám pocit, že jí autor jednoduše nechápe? Asi to bude tím, že nebude cílovou skupinou (jj, Countryman není dokonalý Kodiaq, nebo jíný libovolný model Škoda auto).
Myslím, že je načase přestat plakat nad tím, že Mini není kompakt. Stávající třídveřové Mini je pořád dost zábavné a přitom dostatečně malé. Ano, dizajn nemusí sedět každému, ale můžeme sice nadávat, jen nevím, jak by přední část šlo udělat lépe při současné nutnosti dbát na bezpečnost chodců (vzdálenost kapoty od motoru).
Asi je načase pochopit, že Mini už není auto od Aleca Issigonise - prostě proto, že stávající legislativa by ho neumožnila v Evropě prodávat. Mini je automobilka jako každá jiná, s celkem jednoduchou (pro část lidí) filozofii. Mini vyrábí auta, které jsou v dané třídě vždy menší, než konkurence (takže názvu Mini bych se nevzdával), kladou důraz na jízdní vlastnosti, individualitu a kvalitu zpracování (nebývalo tomu tak vždy).
Jako uživatel dvou Mini si dovedu docela dobře představit v garáži i Countrymana. To auto se mi moc líbí. K podsvícení - u ostatních modelů je barva přepínatelná, Countrymana jsem zatím nezkoušel, tak nechci kecat, ale nevím, proč by tomu bylo jinak. K podvozku - autorovi se těžko odhadovala rychlost nájezdu do zatáček, pochopil jsem správné, že proto, že auto dobře tlumí a nenaklání se? 8-s Všude jinde by to bylo velké plus. Chtělo by to ještě jednu věc. Projít si danou silnici hned poté jiným autem konkurence. Myslím, že autor by zjistil, že s Mini ji projel daleko rychleji...