Sorry, VW
Potíž je v tom, že bohatí lidé nejsou moc zvědaví na luxusní auta s logem, které mají na svých Polech i lidé „nebohatí“.
VW se profiluje a byl založen na myšlence lidového auta. Toho se už nikdy nezbaví. Pokusy stát se značkou pro horních deset tisíc jsou předem odsouzeny k debaklu. Japonská Toyota také neprodává luxusní auta pod stejnou značkou. Říká jim Lexus a musí to tak dělat, protože kapitalista přece nebude jezdit v toyotě, ve které dojíždí do rachoty jeho zaměstnanci.
Zde se také projevuje genialita Elona Muska, který to od začátku postavil obráceně. Od luxusu pro bohaté směrem dolů.
VW v elektromobilitě zákonitě nemůže být první, nebo si přinejlepším bude muset počkat tak dlouho, dokud elektromobilita nezlidoví. Nicméně mne osobně velice těší, že ziskový automobilový koncern s rozpočtem jako malý stát musí opisovat od začátečníka, který zatím generuje jen finanční ztráty. Znamená to totiž, že myšlenka je víc než prachy. A pokud bude i nadále duch vítězit nad hmotou, lidstvo jen tak neprohraje. :-)