To asi ne, když je za ně příplatek jen 1500 EUR. To budou "jen" větší ocelové kotouče (podle velikosti brzdičů vypadají tak na 6ti-pístky), protože např. u M5 je příplatek za CCB 8 800 EUR (!). Na těch fotkách to navíc vypadá, že ta auta ty příplatkové brzdy mají (kotouče jsou vrtané, což u Alpin standardem není), takže já odhaduji, že ty lepší brzdy budou ocelové disky z M5ky.
Jinak je to paráda, jakkoli až nápadně podobné F90 M5. Ta sice bude určitě "sportovnější", ale obě čtyřkolky, ten samý motor, výkon přes 600 koní. Ať mi v Alpině neříkaj, že se nebojí vzájemného kanibalizování na prodejích.
Co překvapuje negativně, je hmotnost. 1940 (G30) prázdná oproti M550xi, která má prázdná 1810. Kde tam Alpina "vyrobila" dalších 130 kilo navíc, když mají motor stejný a je to prakticky to samé auto.