Ahoj, no podvozek i řízení udělaly určitě značný posun kupředu. Mi zase prošly rukama benzínové dvoukolky, takže trochu lehčí předek než u nafty. Hlavně si myslím, že podvozek, Sup II byl užší, spíš takový jezevčík, takže to nebylo moc na sportování, u Supa III je přece jenom trochu cítit větší rozchod. Určitě trochu pomáhá adaptivní podvozek, ikdyž by asi mohl být ještě trochu tvrdší (a to jak v režimu COMFORT, tak i SPORT).
Co se týče spotřeby, určitě si to sedne, poměrně si teď v zimě užívám nezávislé topení (což určitě poměrně dost zvýší spotřebu), a navíc občas se ještě přistihnu, že tomu občas šlápnu za krk a zavzpomínám na Focus ST, kupodivu to jezdí podobně (zrychlení a rychlost), ikdyž STčko samozřejmě mělo úplně jinak naladěný podvozek a o 5 koní víc a o 300 kg míň. Navíc si ještě trochu zvykám na automat. Na druhou stranu, na delší trase klidnou jízdou (ne šnečí) jsem se dostal na 7,0 l /100 km, což je podobné jako předchozí Superb s 1,8 TSI.
Tobě ať taky jezdí...