< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: A komu tým prospejete?
Právě, že Golf III GTI měl "lehký optický kit" sériově, kdežto G4 GTI si opticky odlišit od běžných verzí ani nemohl (myslím přímo z výroby). Golfa III GTI lze identifikovat mezi běžnými dobovými sourozenci poměrně snadno, což se stejně o G4 GTI říct nedá.
Navíc G4 GTI má punc dieselového GTI (v Evropě v něm převládala motorizace 1.9 TDI), od kterého se VW hned v následující generaci defacto distancoval.
Jinak co se týče současnějšího vzhledu G4 vs G3, tak na tom měla obrovskou zásluhu zásadní změna velikosti (obvodu) kol ("z Passatu"). Prostě stejně velké a podobně "kulaté" auto (jako G3), jenže na výrazně větších kolech, se muselo (více) líbit každému.
Co na tom, že to z velké části logicky odnesl prostor pro nohy cestujících vzadu, viz stejný problém dobře známý i u naší O1, postavené právě na podvozku G4.