Ahoj, Odpovím z vlastní zkušenosti. Mám 1,4TSI 92 Kw v golfovi. S tím silnějším 110Kw motorem jsem několikrát jel v různých koncernových autech. Rozdíl není ani tak ve výkonu, ten silnější má v 5000 ot jakousi výkonovou špičku. Ale rozhodující je kroutící moment. Ta slabší varianta má jen 200Nm, silnější 250Nm. A to je sakra rozdíl hlavně v pružném zrychlení. Spotřeba je u obou variant stejná, v kopcovitějším terénu bude dokonce ta silnější úspornější. Já jsem bral tu slabší jen proto že skladovka se silnějším prostě nebyla. Dnes kdybych kupoval nové bych šel určitě do silnější varianty. Třeba Opel má taky 2 varianty 1,4Turbo 92 a 110Kw ale tam je jen softwarově oseknutý výkon nad 4000ot. Kroutící moment 245 Nm a pružnost je u obou verzí stejná. U VW grou se ty motory liší i harwarově, ten slabší nemá variabilní časování ventilů na straně výfuku. Takže se ani nedoporučuje to chipovat zejména kvůli nadměrnému zakarbonování.