< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sklamanie
Vzhledem k tomu, jak fungovala poslední atmosférická benzínová 350tka a s ohledem na to, jak prý (nemá osobní zkušenost) jezdí nová 43AMG, je mi jasný, že tohle bych bral:-)
Osobně si myslím, že VR6 si musí nechat kvůli USA. Krom toho ta 3,6 má vývoj zaplacenej už asi stokrát. A s ohledem na plánované rozšiřování aut na MQB mi přijde logická i ta VR6 tsi. Zvlášť s ohledem na to, že vývoj se zaplatí u Bentaygy. Otázkou je hmotnost a pak taky nasazení na trhu.
A oproti R5, ta je jednak exkluzivně pro Audi, pak co jsem slyšel žere (no teda tohle vůči VR6 není dobrej argument), a nevím co stojí výroba. Ono totiž těch VR6 bloků se dělá docela hodně. Je to sice taková Piechovina, ale ten motor si přímo říká o kombinaci s elektřinou. Je to krátký, takže tam bude místo. Teoreticky je možný pro hybrid motor dost optimalizovat a tím dohnat spotřebu. No a VR6 uměla běžet sametově. No a hlavně je to asi dlouhodobě jedinej docela bezproblémovej benzín od VW. Oni to vždycky nakonec doladí, ale ty první generace to je vždycky hrůza. Ale VR6 tak nějak vždycky fungovala a zásadní potíže neměla.