< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4x4 na cestu?
1) na mokru je to bez diskuze, ostatně i na suchu. Stačí mít jen dost koní. Když se ti rozskáče zadokolka ve 100+km/h na podélnejch nerovnostech radost to není
3) ok, zadokolka je zábavnější, přesně do doby, než to jednou nevyjde a vyjedeš trochu ven. Když má samosvor, je to lepší, ale i tak bída. Průšvih driftů se 4x4 je ten, že to pořád dost zrychluje aubývá prostoru na chyby
5) kroutící moment od pohonu se rozloží na větší plochu více kol, oddálí to předokolkovou nedotáčivost. Ale mluvím o běžném autě, respektive o předokolce vs 4x4. Pochopitelně, že nemluvím o extrému na slikách na okruh. Prostě beru auto, kde si lze vybrat 4x4 nebo polovinu. Zadokolku pro tento bod vynechme, to je fakt.
a dále:
můžu si zajet k baráku kam chci, když ve sněhový vánici jede proti na okresce autobus, můžu mu uhnout. Když si chci zastavit můžu klidně do krajnice. A vůbec o vlastnostech na sněhu nemá smysl mluvit.