Jo, snaha o opatrnější formulace je patrná...
dokonce je i přiznaný vliv poměrně bouřilvé reakce pod jiným článkem.
Pane Fokte, já to i chápu, že prostě Italy špatně snášíte... nebylo by lepší je prostě netestovat?
:-)
Přesto mi to nedá. Takže vzadu je pro 3 málo místa... je to vlastně jen 4 místné a je lepší to ani nezkoušet.
Porušte svá pravidla a přečtěte si zde, u svého chlebodárce, článek o tom, jak pět chlapů v pohodě vyjelo na Ještěd... s Fábií.
Fábia má vzadu vnitřní šířku 1380mm... Tipo 1470mm. Pro nestrojaře - to je 9 cm.
Jen pro srovnání - ještě i Rapid má vzadu jen 1410mm... takže je blíž Fabii než Tipu.
A proč i jinak Fabia? No protože je cenově přesně proti. Jo, Kombík Tipo je v 1.4 T-Jetu a horní výbavě o 22 tisíc dražší... až to budete zkoušet, nezapomeňte dovybavit Fabii na úroveň toho Tipa, včetně 5ti leté záruky. A přitom je o dost menší, slabší... velikostně by bylo lepší poměřovat kombi od Fabie s hatchbackem Fiata.. a pak jsou úplně stejně drahý.
A přitom je pořád Tipo větším a pohodlnějším autem, ano hatchback pak má o kousek měnší kufr - ale pořád slušných 440 litrů.
1.4 T-Jet je výkonnější, a přitom - korporanti prominou - s lepší pověstí.
:-)
Nekazí se, předepsaný servis je levnější a má obecně delší životnost.
A tohle je auto pro soukromníky - ne pro firmy. Takže ne leasing a dost. Koupit a vlastnit.. a levně a spolehlivě jezdit.
Pokud mám 400 tisíc a chci solidní auto do soukroma, tak mi tam moc alternativ nevychází... asi nový Megane od Renaulta.
Ne všem vyhovuje horně moderní pojetí, nedaří se vždycky probudit vášeň.. a stejně je o něco dražší.
Jasně, tady na diskuzích většinu zajímají auta od milionu nahoru, ale zkuste si tu situaci aspoň představit.
:-)