< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: videa
Ano. Normálně bych to udělal před tím, než bych prvně auto naložil blízko jeho limitům. Už jsem však měl hmotnost v kupní smlouvě, převážení tedy bylo nutnou součástí převzetí vozu.
Pokud by auto mělo v papírech 500 kg a ve skutečnosti by to bylo 150, tak by mě také dostali. Normálně mám však velkou rezervu a řeším to, až když je to aktuální. Dobré je pak také myslet na to, že jsou i limity na nápravy.
Asi tu někdo bude vědět, jak to chodí, ale rozdíl je snad v papírování (je to tedy o něco pracnější). Což však vůbec nevysvětluje, proč se zdá, že má Ford výrazně větší rozdíly. Automobilky si tu zahrávají. Zdá se však, že hodně lidí hmotnost neřeší a konkrétně v ČR asi nehrozí, že by tě policie zvážila.
Problém je v tom, že auto nemůžeš naložit, jak se ti zlíbí. Od profesionálů bych čekal, že to ví. A zatížení náprav, které souvisí s rozložením nákladu, je pro mne nejjednodušší zkontrolovat zvážením. Při tom by sis měl přetížení všimnout. To je naprostý základ. Jsou další pravidla, jejich dodržování není (alespoň snadno) vymahatelné, ale která je rozumné dodržovat.