Se zástěrkami jsem škrtla celkově jen dvakrát a to při svižnějším tempu jízdy. Jak na retardéru, tak na křivé dlažbě se auto trochu v mé rychlosti zhouplo a škrtlo tím pádem o dolní polovinu zástěrek. Takže, když nepočítám ty zástěrky, tak má 9G podvozek dostatečně vysoký, neměla jsem s ním na silnicích a na mělčích polňačkách nikdy problém (horším polňačkám se s tímto autem vyhýbám, tak nevím). Jediné, na co si dávám pozor, jsou takové ty starší vysoké obrubníky, řada běžných aut je přední částí auta přejedou bez problému , ale tady by se mohl odřít spodek přední části auta.
Pokud s 10G nebudeš přes větší nerovnosti přelétávat neúměrně vysokou rychlostí (i kdyby to mělo vyšší podvozek, tak je jasné, že stejně by sis tímto způsobem jízdy dost opotřebovával auto) , tak si myslím, že pro naše silnice bez obav, samozřejmě opatrně u obrubníků.