Jenom kdyby nebyla tak strašně odporná:((
To auto je napěchovaný technikou a má krásnej interiér, ale naživo zvenku je to prostě ošklivý jak v základní specifikaci (kde mi mimochodem to auto docela dává smysl) tak i v top SQ7 v tý pěkný modrý.
Doufám, že novej Toureg bude hezčí. Měl by dostat vychytávky z SQ7 včetně 4,0 TDI, k tomu trochu širší nabídku benzínu a doufám, že i benzínový Etron.
Řešit top SUV bez ohledu na cenu a provoz, vzal bych RRS sport SVR, ten zvuk.. Narovinu řečeno, za ten bych přežil i tu spotřebu. Velkej Range je na můj vkus moc okázalej.
Zvažovat velký SUV s ohledem na cenu, což je jedna z mých variant, počkám na Touarega.
XC90 se mi líbí, ale v mých očích za ty peníze prostě nestojí. Nechci ten systém kritizovat, ale v autě za 2 miliony mít haldex (ne úplně doslovně prosím) a R4 diesel prostě nechci. Testovaný Touareg má dvě klasický uzávěrky a k tomu redukci, to je neporovnatelný pohon. Proti Haldexu nic nemám, mám to v autě. Ale když se to někde zahrabe a člověk kouká, jak to různě brzdí kola a po chvíli se to celý začně přehřívat. Jediná možnost je to přeplynovat, aby to i přes to brždění mělo nějakou sílu...
Krom toho nevěřím životnosti podvozku XC90, už minulá generace s tím měla problémy. No a třešnička na dortu je pak ten podvozek. SUV za 2 miliony má být hlavně pohodlný!
Co bych chtěl zkusit je T8, ve výsledku i tebou postovaný porovnání dynamiky s SQ7 mi přišlo velmi dobrý pro T8 (s ohledem na fakt, že je to dvoulitrovej benzín). Nějak ale nevěřím, že to Volvo dotáhlo do 100%. Hlavně co se týká pohonu. No a pak to poslední, za cenu XC90T8 je Cayenne SE hybrid nebo GLE 500e. A při porovnání bych si v téhle konkurenci na Volvo úplně nevsadil. Co by mě zajímalo je srovnání Cayenne SE hybrid vs SQ7. Ale je to zase ob generaci. Cayenne má být letos taky novej.
Každopádně nemám zkušenost s Q7, ale Cayenne Turbo S jezdil pro mě naprosto nepochopitelně, to byl fakt zážitek jak se dokáže něco takovýho naskládat do zatáček..