Nelze vše házet do jednoho pytle,
mám osobní zkušenost s několika úpravami a ty rozhodně autu neuškodily. Například s výfukem Remus, tan vydržel na autě přes sto tisíc kilomerů, ostatní části potrubí naopak časem prohnily. A že by to ničilo motor? A to bylo řečí ve značkovém servisu (Peugeot)... Že prý nám do dvou let odejde (a vydržel přes deset let). A totéž stavitelné tlumiče Koni. A filtr KN, motor 1.6 benzín šel rychleji do otáček a že by se někdy něco dělo, žádný problém. A u ET, pokud není brutální rozdíl, tak třeba půl centimetru podvozku neublíží. A ke kolům se raději nebudu vyjadřovat... pojem "velká kola" je nesmysl. Asi nikdo si nedá opravdu velká kola (to znamená s větším obvodem a šířkou ) na auto, protože by mu drhly gumy o podběhy. Musí se vždy dodržet doporučený poměr mezi diskem a gumou (včetně ET a šířky disku). Ale doba tuningu ve stylu roury od kamen a laminátu uplácaného v kůlně asi skončila. Dnes i dobrým sporťákům to napráská i obyčejná Tesla (např. v sobotu na D10, směr hory)