Většina vyjmenovaných věcí mi nevadí.
Výklopná hlavní světla byla zajímavá, ale mám kvůli nich brečet?
Mizerný výhled rád měním za vyšší bezpečnost.
Přímo řazených převodovek je pořád dost a tipl bych, že jen tak nezmizí.
Targa, nevyzkoušel jsem, nemůžu soudit, ale vždycky mi to případalo jako trochu krávovina - ani ryba ani rak.
S klíčema také nemám nejmenší problém.
Oprava svépomocí - když se podívám na své levé ruce, tak se vůbec nic nezměnilo.
Prostě to nejede >:D
Lehká auta - po době obézní se hmotnosti zase snižují - vůbec necítím problém.
Volanty už nejsou atraktivní? Jeden za všechny - tenkoramenné retro od BMW je přímo nádherné.
Plnohodnotná rezerva - tohle asi špatně je. naštěstí mě fatální defekt v autě s opravnou sadou ještě nepotkal.
Jediná věc z článku, která mi skutečně vadí, je ta nepřehlednost interiéru. Přestože střídám docela dost aut, nevyhnu se situaci, kdy do něčeho vlezu a 15 minut se zabydluju a rozkoukávám. A ani to často nestačí k tomu, aby jsem pak během jízdy nezjsitil, že třeba neumím spustit tempomat nebo setřít zadní okno...
No a pak bych doplnil další dvě věci, které v článku chybí.
Opravdu citelně postrádám dobré posilovače řízení, které byly kdysi (když né samozřejmostí) tak běžné. Dají se najít docela uspokojivé a nenasrávající - třeba v Toyobaru nebo Mazdách, ale bývalého standardu to zdaleka nedosahuje.
Další věc, které je vážně škoda, jsou malé živé atmosférické motory. Ty zemřely spolu s Euro5. Jasně, máme dynamicky minimálně ekvivalentí downsize turba, ale jiskra, živost a přitom mechanická spolehlivost malých čtyřválců v běžných autech už se dneska koupit nedá.