Ano, příklady lidí určitě existují, ale v tom množství prodaných aut si myslím, že to je marginální procento. Ovšem to je diskuze z mé i z tvé strany ničím nepodložená, takže to nemá smysl se dohadovat. A naprosto souhlasím, nemám nic proti holobytům, BMW je běžná značka, na západě si trojky kupuje stejná cílovka jako tady Octavie, je chyba Čechů, že si pořád myslí o BMW, že má mít minimálně 300 koní a má si mazat na chleba nejen Porsche, ale i Ferrari... O tom žádná. BMW je značka produkující běžná auta se sportovním naturelem, která lze pořád označit za prémii. Však nikdy neudělali až vyloženě sportovní auto kromě M1, takže tady se nepřu.
Spíš se vždy pousměju, když si majitel něčeho obludného, o čem jsem mluvil výše myslí, jaký to nemá sporták a krásné BMW. Nebo když si někdo rýpne do mladého kluka leštící svou 17 let starou E46 328i, čili vzorový příklad toho co je pro mě BMW, a za příklad dává zazobance, který do autosalonu zabloudil a pak vyjede s něčím rábody hezkým,ale je to nové a má to BMW na kapotě. Tím ted nemyslím Tebe, snad jsi to vyloženě takhle nemyslel. Za to, co se s autem děje v době pádu jeho ceny už model nemůže. BMW si opravdu nevybudovalo pověst výrobce sportovních aut na něčem jako je X1 18dA xDrive nebo na prodeji 80% aut s pohonem 4x4 tak jako se to děje u nás. Ale není to chyba automobilky, ta jen dává lidem, co chtějí. Na obranu BMW, snaha byla. Určitě si pamatuješ prodej F10 528i v manuálu, ryze old school verze. Typnu si, že se ji prodalo po Evropě v řádech desítek.... Je to problém nejen BMW, my tady na forech máme rádi staré dobré časy, ale nikdo nešel a nekoupil tu F10 528i...
Pryč jsou doby, kdy BMW dělalo trojku, pětku, sedmičku, osmičku, do toho nějaké zetko a dokázalo si vydělat. Při pohledu na dnešní řadu BMW X je mi špatně. Ale co taky čekat od Evropy, kde vládnou v prodejích krabice od bot typu malých SUV a klasické segmenty mizí. Můžeme si za to sami. Proto jsem moc rád za nové auta jako je Jag XE nebo Giulia.