CR-V
S CR-V už mám taky něco najeto, tak bych něco napsal.
Když půjdu postupně podle článku:
Potíže s kousající se navigací jsem měl také, vyřešila to novější verze SW. Ovládání infotainmentu podle mě musí zvládnout každý, kdo má smartphone nebo tablet, takže každý. Jsou pekelnější systémy, nastavit navigaci u současných VW nebo Mercedesů, to je dílo. ;-) A jsou nějaké infotainmenty, které si při každém startu nedělají alibi? Souhlas ale, že by mohlo fungovat navigování bez zadání přesné adresy.
Bezpečnostní asistenty jsou protivné, též souhlasím. Bohužel v japonských autech jsou nastaveny mnohem starostlivěji, než u evropských, Toyota je to samé ve světlemodré. Asi je to správně, ale je to opruz. Největší zlo je ale tenhle adaptivní tempomat s předvídáním, jakmile má pocit, že může auto ve vedlejším pruhu vjet do dráhy, brzdí, to se Hondě opravdu nepovedlo. 8-s Zajímavé také je, že se citlivost systémů auto od auta liší, od úplných hrůz po docela rozumné nastavení. Jinak pásy mi také cukají, při předjíždění bývám hodně blízko. :-)
Motor je tak vyhlazený, že opravdu působí dojmem, že nejede, ale při ostré jízdě se dá snadno zjistit, že jede. ;-) Naopak bych řekl, že čím rychleji se s CR-V jede, tím je motor lepší.
Přemýšlím, proč u automatu (a vlastně i u manuálu) sekvenčně podřazovat před semafory :-O Jinak mám za to, že elektronika má celkem jasno v tom, jaký kvalt použít. Možná by kickdown mohl být trošku rychlejší, ale tak je to SUV. Cukání při parkování, to se mi nikdy nestalo a hladkost při běžné jízdě je nesrovnatelně lepší, než u DSG.
Opravdu bylo řízení bez zpětné vazby? Tu považuji za jednu z nejsilnějších stránek auta. Vyvážení posilovače, cit a feedback nemají v téhle třídě obdoby :-|
Jinak v zásadě souhlas, jsem zvědavý na nové, mělo by být za pár měsíců. :-) Takže v Evropě tak za rok >:D