Ahoj Martine,
díky moc za rady!
Ohledně kun - zjistil jsem, že pokud je motorový prostor horký po dojezdu (nebo prostě pokud je venku 30 stupňů a paří na auto slunko) tak se pravděpodobně vlivem vysoké teploty sníží frekvence plašiče pod hranici ultrazvuku a slyším pípání. Ale jenom vyloženě při otevřené kapotě. Ten pípák má vyzařovací úhel asi 160 stupňů, reproduktor mám umístěný po směru jízdy a pokud si stoupnu při otevřené kapotě třeba jen 10 cm za plašičku, neslyším vůbec nic. Natož ještě v kabině. Já bych se zas třeba bál toho smradu ze Sava.
Díky za rady ohledně stahování oken, za pokus to stojí, ale nemyslím si, že to půjde.
A poslední věc - ty si zkoušel do Mazdy instalovat ten custom AIO firmware? Mám trochu strach, abych nezůstal v nějakém boot loopu
>:D