< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Recenze + chiptuning
Je to rozdil na kazdy jeden prevodovy stupen. Predevsim v otackach kolem 1700 a vic kdyz se nadechne turbo. Nad 4000 ot/min se uz nedeje nic, ale tak tomu bylo i pred tim. Zatah je pocitove mnohem vyraznejsi. Srvnavam hlavne tu samou trasu co jezdim do prace kazdy den uz cely leta. Extra Nm jsou fakt citit treba v tahlem kopci, kdy z 90 km/h rychlosti to auto porad zatahne i na 6-ku bez podrazeni... zadna raketa, ale uspokojive to zrychluje. Motor v puvodnim naladeni ten stejny kopec mel problem 90 udrzet, zrychleni by nedal aniz bych tam nehodil 5-ku. Pak samozrejme najezd na dalnici. Na konci pripoj. pruhu pri vjezdu na dalnici to uz jede 130, pred tim jsem byl rad za 110 a tak je najezd proste bezproblemovejsi. Predjizdeni je stejny pripad. Ve 130-ti to seslapnes a pomerne rychle jedes 150-170. Coz staci na elegantni manevr s naslednym zarazenim se zpatky do praveho pruhu. Mam mene stresu jestli ty auto co vidim v zrcatku jede +5 nebo+30 vic nez ja, protoze vim, ze to stihnu...
Jinak pred tydnem v Nemecku ze zvedavosti odzkouseno 230km/h (tachometrovych) a dle reakce motoru na plyn by to jeste zrychlovalo nebyt manzelky vedle mne :-)
Jo a zajimavy bylo, ze po tuningu zacal "elektronicky poradce zarazene rychlosti" na pristrojovce chtit vyssi stupen driv nez pred tim. A skutecne neni problem se courat mestem v 50 km/h na 5., resp 60 km/h uz na 6. stupen. Auto i zrychluje ale pomerne lezernim tempem. Hlavne z duvodu, ze otacky jsou v tom pripade pod zmin. hranici 1700/
min. Motor se ale rozhodne nedusi/nedetonuje/neklepe.
Spotreba zustala uplne stejna. Vedu si pomerne peclive spritmonitor a zadna zmena.
P.S. po tuningu jsem ihned zacal premyslet nad tim, ze kdyz je +30kW /+60 Nm takovy rozdil, jaky by to bylo mit doma Cupru :-) ...i kdyz rozpocet momentalne nepusti...