< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je zatím druhý
No tak pokud to je xtá sada, tak se nejedná o nové TSI ;-) Jak píšu, nového bych se nebál, jinak osobně mě oturbené motory do sekaček stejně neberou, podobně jako atmosférické lenochody obsahu 1.6 a míň... Pokud benzín tak aspoň něco od 1.4 nahoru a turbo. Pokud ovšem někdo jezdí sám, nebo okolo komína tak chápu i motorizace menší, ale pro mě to není :-) Jinak chrastící rozvody u těch starších aut se dají poznat a destrukci motoru předejít, jak ale poznat vadný kroužek? Myslím že to asi ještě nikdo nezachytil včas co? Zadřít to někde po cestě na dovolenou, tak mě trefí 8-s Jinak osobně si myslím, že budou problémy s turbomotory přibývat. Je třeba se k nim odlišně chovat, protože jsou náchylnější na zacházení, navíc v kombinaci se stop startem je to tragická kombinace. To myslím obecně ne tvůj případ. Ne každý tuhle problematiku zná ohledně ohřívání, dochlazování, nesmyslně dlouhé servisní intervaly výměny oleje, atd...